• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Digging the digital

  • /Now
  • Nieuw? Start hier
    • Blogroll
    • Tag Index
  • WordPress en Indieweb
    • WordPress en het indieweb
    • Hoe gebruik je IndieAuth met WordPress
    • WordPress en webmentions
    • WordPress en Micropub
    • WordPress en de Post Kind plugin
  • Notities
  • Bookmarks
  • Likes

SXSW 2011. Ik ben er niet, maar toch wel een beetje bij.

13 March 2011 by Frank Meeuwsen

Op dit moment is het SXSW festival in volle gang. In Austin, Texas zitten een sloot Nederlanders half in de zon, half in de volle zalen te luisteren naar nieuwe inzichten. Vorig jaar was ik er bij en dit jaar stond het weer op de planning. Helaas was het door andere plannen niet mogelijk om toch naar Austin af te reizen maar gelukkig kan ik op elk moment van de dag bijlezen en -luisteren wat er gebeurt met de Dutchies. Een paar bronnen die voor je van waarde kunnen zijn:

De groepsblog van de Nederlandse SXSW-ers

Lifehacking op SXSW

De lijst met NL Twitterazi op SXSW

Heleen van Lier die via Storify samenvattingen van de dagen maakt.

Frankwatching doet eveneens verslag.

En natuurlijk de Shoudio-widget met Het Nieuwe Radiomaken 🙂 waarin korte snippets, interviews, audiotours etc kunnen staan. Geweldig!

Filed Under: Uncategorized Tagged With: SXSW

Footer

Wat is dit?

Frank MeeuwsenDigging the Digital is de digital garden of commonplace book van Frank Meeuwsen. Onderwerpen variëren van indieweb tot nieuwsbrieven, bloggen, muziek en opvallende gebeurtenissen op het internet.

Meer Frank

Bloghelden - De definitieve geschiedenis van webloggend Nederland

On this Day

  • 6 years ago...
    • Podcast: State of Love and Trust
    • Bookmark: How To: Restart Your Camera in Mac OS X – Remkus de Vries
  • 7 years ago...
    • Webrings zijn een artefact uit de beg...
  • 16 years ago...
    • Twitter als volwassen marketingkanaal?
  • 17 years ago...
    • Een leger van sprekers
  • 21 years ago...
    • Stop Alien Abductions
  • 22 years ago...
    • Nog meer browserellende…
    • Bomalarm door Grand Theft Auto
    • Onze Taal op internet
    • Binaire meuk in mijn opstartscherm!
    • Bredase Trots! Boothbabe bij de E3
    • Kees Jansma en Duitsers
    • Out of touch management
  • 23 years ago...
    • Crash Different…
    • 3500 Euro binnengehaald voor het Koningin Wilhelmina Fonds
    • De Stem lost het netjes op
    • Tja…
  • 24 years ago...
    • About the Blogosphere
    • Webcammeke…
    • Toch nog een goede dag?

Archives

Copyright © 2026 · DTD Genesis on Genesis Framework · WordPress · Log in