• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Digging the digital

  • /Now
  • Nieuw? Start hier
    • Blogroll
    • Tag Index
  • WordPress en Indieweb
    • WordPress en het indieweb
    • Hoe gebruik je IndieAuth met WordPress
    • WordPress en webmentions
    • WordPress en Micropub
    • WordPress en de Post Kind plugin
  • Notities
  • Bookmarks
  • Likes

Volgens mij zijn we er weer…

1 July 2003 by Frank Meeuwsen

Man man man wat een week…Wat een gedoe met die servers. Ik zal jullie alle details besparen, maar neem van mij aan dat het verhuizen naar een nieuwe server niet helemaal zonder slag of stoot is gegaan. We zijn de database met ALLE weblogentries vanaf 30 juli 2000 kwijt. Ik heb nog wel individuele HTML-bestanden (70Mb bij elkaar) maar of we daar nog iets mee kunnen is maar de vraag. We beginnen dus maar opnieuw ofzo. Rustig aan, met een soort van zomerreces. Want nu weer alles in 1 x opbouwen heb ik eigenlijk niet zo’n trek in. We zien wel. In elk geval zijn we er weer en kunt u weer van onze onzin genieten. Om er dan toch een linkje in te gooien: Check de nieuwe advertorial voor het corporate headquarter met yours truly in de hoofdrol 🙂

Filed Under: punkeydotcom

Reader Interactions

Comments

  1. Emiel says

    1 July 2003 at 12:45 am

    Je zal de eerste en de laatste niet zijn die dit overkomt… Succes man!

  2. Emiel says

    1 July 2003 at 12:45 am

    Je zal de eerste en de laatste niet zijn die dit overkomt… Succes man!

  3. Koertov says

    1 July 2003 at 7:56 am

    Mijn hele leven was ontregeld de laatste paar dagen…

  4. Koertov says

    1 July 2003 at 7:56 am

    Mijn hele leven was ontregeld de laatste paar dagen…

  5. Bastard says

    1 July 2003 at 9:02 am

    Welkom terug!

  6. Bastard says

    1 July 2003 at 9:02 am

    Welkom terug!

  7. Silvergun says

    1 July 2003 at 12:38 pm

    welcome back gaste!

  8. Silvergun says

    1 July 2003 at 12:38 pm

    welcome back gaste!

  9. janneman says

    1 July 2003 at 12:59 pm

    Dank u, dank u! 🙂

  10. janneman says

    1 July 2003 at 12:59 pm

    Dank u, dank u! 🙂

Footer

Wat is dit?

Frank MeeuwsenDigging the Digital is de digital garden of commonplace book van Frank Meeuwsen. Onderwerpen variëren van indieweb tot nieuwsbrieven, bloggen, muziek en opvallende gebeurtenissen op het internet.

Meer Frank

Bloghelden - De definitieve geschiedenis van webloggend Nederland

On this Day

  • 6 years ago...
    • OPEN S02E02 – Word to the webmaster!
  • 7 years ago...
    • Untappd check-in: Hanalei Island IPA (3.5 ⭐)
    • Bookmark: Dit marketingblog bestaat niet!
    • “I Want to Make Beautiful Things, Even if Nobody Cares”
    • Problemen met de RSS feed (opgelost!)
    • Abonneer je op mijn Naamloze ‘Zine (via email)
    • Bookmark: Deze relatief onbekende schrijver uit Delft kwam deze week binnen op nummer 1 van de bestsellerlijst – en dat heeft hij te danken aan zijn blog
    • How to Shoot TV Commercials with Robots
    • Bookmark: Be the first to know
  • 16 years ago...
    • TMF krijgt realtime laag met MobyNow platform
  • 22 years ago...
    • Than she sta…sta…sta..stabs…one of the gangsters
    • Streetmemes
    • Why Hot Chicks Don’t Dig Sci-Fi Guys
    • Furl it!
    • del.icio.us
    • De nieuwe Beastie Boys
    • Gman
  • 23 years ago...
    • BBC gaat vol gas met RSS
    • 2004 wordt goed
    • Ghe, die gasten kunnen het wel

Archives

Copyright © 2026 · DTD Genesis on Genesis Framework · WordPress · Log in