• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Digging the digital

  • /Now
  • Nieuw? Start hier
    • Blogroll
    • Tag Index
  • WordPress en Indieweb
    • WordPress en het indieweb
    • Hoe gebruik je IndieAuth met WordPress
    • WordPress en webmentions
    • WordPress en Micropub
    • WordPress en de Post Kind plugin
  • Notities
  • Bookmarks
  • Likes

Rust

27 December 2003 by Frank Meeuwsen

De afgelopen dagen is het stil geweest hier. Veel kerstmis-eten, drinken en films. Even flink bijgekeken met de Sopranos en natuurlijk The Return of The King gezien. Wat ik ervan vond? Mwaogh…een herhaling van deel 2. Er wordt een stad aangevallen en die moet worden beschermd. Ondertussen lopen Frodo en Sam nog steeds die berg op. Ik was er niet heel erg van onder de indruk zoals ik dat wel bij deel 2 was. Ook nog op de achtergrond bezig met de bouw van een nieuwe site die volgende week online gaat. Nee, niet voor punkey.com, maar about:blank. En ondertussen ook nog Battlestar Galactica aan het downloaden! Man…wat een drukte! Zie je, ik heb helemaal geen tijd om te loggen!

Filed Under: punkeydotcom

Reader Interactions

Comments

  1. nemo says

    27 December 2003 at 7:11 pm

    Ik ben naar The Matrix Revolutions geweest. Ook daarin werd een stad aangevallen. So what else is new? Erg goed trouwens de Soprano’s. Heb hier deel 1 tot en met 4 thuisstaan.

  2. nemo says

    27 December 2003 at 7:11 pm

    Ik ben naar The Matrix Revolutions geweest. Ook daarin werd een stad aangevallen. So what else is new? Erg goed trouwens de Soprano’s. Heb hier deel 1 tot en met 4 thuisstaan.

  3. roowlant says

    29 December 2003 at 3:48 pm

    Heb ROTK ook gezien en vond met name de laatse 20 minuten erg langdradig.. hadden ze in 5 minuten mogen samenvatten en dan had Jackson meteen de geschrapte scène van 7 minuten ((gevecht Gandalf-Sauroman) erin kunnen knallen.. jammer…

  4. roowlant says

    29 December 2003 at 3:48 pm

    Heb ROTK ook gezien en vond met name de laatse 20 minuten erg langdradig.. hadden ze in 5 minuten mogen samenvatten en dan had Jackson meteen de geschrapte scène van 7 minuten ((gevecht Gandalf-Sauroman) erin kunnen knallen.. jammer…

Footer

Wat is dit?

Frank MeeuwsenDigging the Digital is de digital garden of commonplace book van Frank Meeuwsen. Onderwerpen variëren van indieweb tot nieuwsbrieven, bloggen, muziek en opvallende gebeurtenissen op het internet.

Meer Frank

Bloghelden - De definitieve geschiedenis van webloggend Nederland

On this Day

  • 6 years ago...
    • Podcast: State of Love and Trust
    • Bookmark: How To: Restart Your Camera in Mac OS X – Remkus de Vries
  • 7 years ago...
    • Webrings zijn een artefact uit de beg...
  • 16 years ago...
    • Twitter als volwassen marketingkanaal?
  • 17 years ago...
    • Een leger van sprekers
  • 21 years ago...
    • Stop Alien Abductions
  • 22 years ago...
    • Nog meer browserellende…
    • Bomalarm door Grand Theft Auto
    • Onze Taal op internet
    • Binaire meuk in mijn opstartscherm!
    • Bredase Trots! Boothbabe bij de E3
    • Kees Jansma en Duitsers
    • Out of touch management
  • 23 years ago...
    • Crash Different…
    • 3500 Euro binnengehaald voor het Koningin Wilhelmina Fonds
    • De Stem lost het netjes op
    • Tja…
  • 24 years ago...
    • About the Blogosphere
    • Webcammeke…
    • Toch nog een goede dag?

Archives

Copyright © 2026 · DTD Genesis on Genesis Framework · WordPress · Log in