• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Digging the digital

  • /Now
  • Nieuw? Start hier
    • Blogroll
    • Tag Index
  • WordPress en Indieweb
    • WordPress en het indieweb
    • Hoe gebruik je IndieAuth met WordPress
    • WordPress en webmentions
    • WordPress en Micropub
    • WordPress en de Post Kind plugin
  • Notities
  • Bookmarks
  • Likes

Ton, altijd weer goed…

4 September 2018 by Frank Meeuwsen

Ton, altijd weer goed het blog als conversatiemedium te gebruiken. Experimenteren is een groot goed! Je posts geven me twee aandachtspunten:

  1. Ik moet echt meer experimenteren met vorm en stijl op een demo-installatie…
  2. Het wordt tijd om de templates van de posts goed onder de loep te nemen.

Op dit moment krijgen sommige posts geen titel mee. Ik vind dat geen ramp, maar het breekt wel de naviagtie op diverse plekken. Daarom zal ik het template aanpassen zodat een titelloze post de eerste 15 karakters van de tekst zelf krijgt. Martijn van der Ven schrijft in een tweet dat dit prima past in het concept van Post Type Discovery spec: als de waarde van een titel overeenkomt met het begin van de waarde van de inhoud kan de titel genegeerd worden.

Terug naar de tekentafel dus!

Filed Under: instagram Tagged With: code, indieweb

Footer

Wat is dit?

Frank MeeuwsenDigging the Digital is de digital garden of commonplace book van Frank Meeuwsen. Onderwerpen variëren van indieweb tot nieuwsbrieven, bloggen, muziek en opvallende gebeurtenissen op het internet.

Meer Frank

Bloghelden - De definitieve geschiedenis van webloggend Nederland

On this Day

  • 6 years ago...
    • Podcast: State of Love and Trust
    • Bookmark: How To: Restart Your Camera in Mac OS X – Remkus de Vries
  • 7 years ago...
    • Webrings zijn een artefact uit de beg...
  • 16 years ago...
    • Twitter als volwassen marketingkanaal?
  • 17 years ago...
    • Een leger van sprekers
  • 21 years ago...
    • Stop Alien Abductions
  • 22 years ago...
    • Nog meer browserellende…
    • Bomalarm door Grand Theft Auto
    • Onze Taal op internet
    • Binaire meuk in mijn opstartscherm!
    • Bredase Trots! Boothbabe bij de E3
    • Kees Jansma en Duitsers
    • Out of touch management
  • 23 years ago...
    • Crash Different…
    • 3500 Euro binnengehaald voor het Koningin Wilhelmina Fonds
    • De Stem lost het netjes op
    • Tja…
  • 24 years ago...
    • About the Blogosphere
    • Webcammeke…
    • Toch nog een goede dag?

Archives

Copyright © 2026 · DTD Genesis on Genesis Framework · WordPress · Log in