• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Digging the digital

  • /Now
  • Nieuw? Start hier
    • Blogroll
    • Tag Index
  • WordPress en Indieweb
    • WordPress en het indieweb
    • Hoe gebruik je IndieAuth met WordPress
    • WordPress en webmentions
    • WordPress en Micropub
    • WordPress en de Post Kind plugin
  • Notities
  • Bookmarks
  • Likes

De Robin & Alain Fanclub

9 July 2001 by Janneman

De Robin & Alain Fanclub …En er moet iemand aanbeden worden, en er moeten wapens komen voor de revolutie (Alain’s revolutie), en eten (proviand), en vrouwen. En een fanclubblad, uniformen voor het leger waarmee de revolutie gestreden gaat worden. Mooie uniformen, met knopen en ritsen. En kistjes (laarsjes). Een (strategisch) plan zou ook wel een plan zijn. Zoiets als RISK of STRATEGO of iets dergelijks. Ja, ze zullen de vloer aanvegen met de oppositie. Dood aan de verraders van volk en vaderland, hoezee voor de Robin & Alain fanclub! Verder moeten alle linkse hippies oprotten! Wij worden lid!

Filed Under: punkeydotcom

Reader Interactions

Comments

  1. Robin says

    31 July 2003 at 2:11 pm

    Helaas, de Fanclub is jaren geleden al een stille dood gestorven…

Footer

Wat is dit?

Frank MeeuwsenDigging the Digital is de digital garden of commonplace book van Frank Meeuwsen. Onderwerpen variëren van indieweb tot nieuwsbrieven, bloggen, muziek en opvallende gebeurtenissen op het internet.

Meer Frank

Bloghelden - De definitieve geschiedenis van webloggend Nederland

On this Day

  • 6 years ago...
    • Podcast: State of Love and Trust
    • Bookmark: How To: Restart Your Camera in Mac OS X – Remkus de Vries
  • 7 years ago...
    • Webrings zijn een artefact uit de beg...
  • 16 years ago...
    • Twitter als volwassen marketingkanaal?
  • 17 years ago...
    • Een leger van sprekers
  • 21 years ago...
    • Stop Alien Abductions
  • 22 years ago...
    • Nog meer browserellende…
    • Bomalarm door Grand Theft Auto
    • Onze Taal op internet
    • Binaire meuk in mijn opstartscherm!
    • Bredase Trots! Boothbabe bij de E3
    • Kees Jansma en Duitsers
    • Out of touch management
  • 23 years ago...
    • Crash Different…
    • 3500 Euro binnengehaald voor het Koningin Wilhelmina Fonds
    • De Stem lost het netjes op
    • Tja…
  • 24 years ago...
    • About the Blogosphere
    • Webcammeke…
    • Toch nog een goede dag?

Archives

Copyright © 2026 · DTD Genesis on Genesis Framework · WordPress · Log in