• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Digging the digital

  • /Now
  • Nieuw? Start hier
    • Blogroll
    • Tag Index
  • WordPress en Indieweb
    • WordPress en het indieweb
    • Hoe gebruik je IndieAuth met WordPress
    • WordPress en webmentions
    • WordPress en Micropub
    • WordPress en de Post Kind plugin
  • Notities
  • Bookmarks
  • Likes

Janneman vroeg zich af waarom

30 May 2001 by Frank Meeuwsen

Janneman vroeg zich af waarom ik zo weinig log de laatste tijd. Ik zal een paar redenen geven – Druk op het werk, dus geen tijd voor de leuke dingen van het Net – Lekker weer, dus terras in de vrije tijd – ADSL, dus nieuwe software uitproberen ipv websurfen – Nadenken over weblogs in het algemeen, dus veel aan het lezen over verschillende soorten weblogs enzo Dat laatste speelt al een tijd door mijn hoofd. Een aantal weblogs hebben meer dan gemiddelde aandacht, en ze gaan allemaal over de mogelijkheden, de kansen die weblogs bieden om daadwerkelijk goed te kunnen communiceren met elkaar. Dit is nu heel kort door de bocht (fuck you, het is 23.30) maar ik ben mijn gedachten nog steeds op een rij aan het zetten. Ik heb afgelopen zaterdag heel lang met Evan en Oliver zitten praten over deze onderwerpen en ik wil hier ook echt veel tijd in steken. Maar ja, zie punt 1…. Ergens ligt een open gebied, waar alle puzzelstukjes samenvallen: Weblogs, Gonzo, Cluetrain, Communicatie, Knowledge, Freedom. Nu alleen de weg nog vinden….

Filed Under: punkeydotcom

Footer

Wat is dit?

Frank MeeuwsenDigging the Digital is de digital garden of commonplace book van Frank Meeuwsen. Onderwerpen variëren van indieweb tot nieuwsbrieven, bloggen, muziek en opvallende gebeurtenissen op het internet.

Meer Frank

Bloghelden - De definitieve geschiedenis van webloggend Nederland

On this Day

  • 6 years ago...
    • Podcast: State of Love and Trust
    • Bookmark: How To: Restart Your Camera in Mac OS X – Remkus de Vries
  • 7 years ago...
    • Webrings zijn een artefact uit de beg...
  • 16 years ago...
    • Twitter als volwassen marketingkanaal?
  • 17 years ago...
    • Een leger van sprekers
  • 21 years ago...
    • Stop Alien Abductions
  • 22 years ago...
    • Nog meer browserellende…
    • Bomalarm door Grand Theft Auto
    • Onze Taal op internet
    • Binaire meuk in mijn opstartscherm!
    • Bredase Trots! Boothbabe bij de E3
    • Kees Jansma en Duitsers
    • Out of touch management
  • 23 years ago...
    • Crash Different…
    • 3500 Euro binnengehaald voor het Koningin Wilhelmina Fonds
    • De Stem lost het netjes op
    • Tja…
  • 24 years ago...
    • About the Blogosphere
    • Webcammeke…
    • Toch nog een goede dag?

Archives

Copyright © 2026 · DTD Genesis on Genesis Framework · WordPress · Log in