• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Digging the digital

  • /Now
  • Nieuw? Start hier
    • Blogroll
    • Tag Index
  • WordPress en Indieweb
    • WordPress en het indieweb
    • Hoe gebruik je IndieAuth met WordPress
    • WordPress en webmentions
    • WordPress en Micropub
    • WordPress en de Post Kind plugin
  • Notities
  • Bookmarks
  • Likes

Stay hungry, stay foolish

3 March 2011 by Frank Meeuwsen

In de afgelopen dagen was er natuurlijk veel nieuws van Apple en hun aankondiging van de iPad2. Een van de grote verrassingen was de aanwezigheid van Steve Jobs, gezien de geruchten die rond zijn gezondheid hangen. Maar daar wil ik het niet over hebben. Ik wil de aandacht weer eens vestigen op een geweldig inspirerende speech die Jobs in 2005 hield voor de afstudeerders van Stanford University in dat jaar. In drie verhalen vertelt hij waarom het goed is om te beseffen dat je eens zult sterven. Dat de belangrijke keerpunten in je leven pas achteraf keerpunten zullen blijken. Waarom het goed is om hongerig en naiëf te blijven en zo het verschil kunt maken. Ik kijk deze video minimaal eens per jaar. Omdat het inspireert en enthousiast maakt.

Filed Under: Uncategorized Tagged With: apple, steve jobs, video

Footer

Wat is dit?

Frank MeeuwsenDigging the Digital is de digital garden of commonplace book van Frank Meeuwsen. Onderwerpen variëren van indieweb tot nieuwsbrieven, bloggen, muziek en opvallende gebeurtenissen op het internet.

Meer Frank

Bloghelden - De definitieve geschiedenis van webloggend Nederland

On this Day

  • 6 years ago...
    • Podcast: State of Love and Trust
    • Bookmark: How To: Restart Your Camera in Mac OS X – Remkus de Vries
  • 7 years ago...
    • Webrings zijn een artefact uit de beg...
  • 16 years ago...
    • Twitter als volwassen marketingkanaal?
  • 17 years ago...
    • Een leger van sprekers
  • 21 years ago...
    • Stop Alien Abductions
  • 22 years ago...
    • Nog meer browserellende…
    • Bomalarm door Grand Theft Auto
    • Onze Taal op internet
    • Binaire meuk in mijn opstartscherm!
    • Bredase Trots! Boothbabe bij de E3
    • Kees Jansma en Duitsers
    • Out of touch management
  • 23 years ago...
    • Crash Different…
    • 3500 Euro binnengehaald voor het Koningin Wilhelmina Fonds
    • De Stem lost het netjes op
    • Tja…
  • 24 years ago...
    • About the Blogosphere
    • Webcammeke…
    • Toch nog een goede dag?

Archives

Copyright © 2026 · DTD Genesis on Genesis Framework · WordPress · Log in