• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Digging the digital

  • /Now
  • Nieuw? Start hier
    • Blogroll
    • Tag Index
  • WordPress en Indieweb
    • WordPress en het indieweb
    • Hoe gebruik je IndieAuth met WordPress
    • WordPress en webmentions
    • WordPress en Micropub
    • WordPress en de Post Kind plugin
  • Notities
  • Bookmarks
  • Likes

Nog maar even een verhuisbericht

19 August 2003 by Frank Meeuwsen

Aangezien de domeinverhuizing weer lekker lang op zich laat wachten, heb ik de originele RSS 1.0 en RSS 2.0 feeds maar even voorzien van een verhuisberichtje dat ze nu hier en hier zijn te vinden. Mocht u dit lezen en een van die 9000 FOK!-lezers zijn die geen flauw benul hebben wat RSS is, lees dan deze duidelijke uitleg er eens op na. Of deze. Bent u wel in het blijde bezit van een aggregator: Update uw links naar de nieuwe feeds of zet ze er so wie so in.

Filed Under: punkeydotcom

Reader Interactions

Comments

  1. Roh! says

    19 August 2003 at 10:41 pm

    de uitnodiging voor de RSS-warming party komt zeker nog

  2. Roh! says

    19 August 2003 at 10:41 pm

    de uitnodiging voor de RSS-warming party komt zeker nog

  3. Nemo says

    20 August 2003 at 4:26 pm

    Okee dit snap ik nu, maar wat is trackback?

  4. Nemo says

    20 August 2003 at 4:26 pm

    Okee dit snap ik nu, maar wat is trackback?

Footer

Wat is dit?

Frank MeeuwsenDigging the Digital is de digital garden of commonplace book van Frank Meeuwsen. Onderwerpen variëren van indieweb tot nieuwsbrieven, bloggen, muziek en opvallende gebeurtenissen op het internet.

Meer Frank

Bloghelden - De definitieve geschiedenis van webloggend Nederland

On this Day

  • 7 years ago...
    • Hmm... Helaas lijkt mijn denkwijze ov...
    • Het tegengeluid
    • Kan een indie-algoritme iets betekenen voor RSS?
    • Bookmark: Backfeed without code
  • 13 years ago...
    • De Incredible Leesmap #24
  • 16 years ago...
    • Een eerste indruk van het boek Zo Kan Het Ook
  • 17 years ago...
    • Hoe open zijn we?
  • 21 years ago...
    • Switch!
    • Keltech strikes back
  • 22 years ago...
    • Moeilijk
    • Huh?
    • Spiegologies EK
    • Het gras…
    • Schoon boven alles!
  • 23 years ago...
    • Een nieuwe trend?
  • 24 years ago...
    • Weblogmeeting
  • 25 years ago...
    • Microsoft-Free Fridays? What if every
    • Traffic Talks Vanochtend gezien bij
    • de NS-omroeper op donderdagavond, Den
    • Microsoft is both a pig

Archives

Copyright © 2026 · DTD Genesis on Genesis Framework · WordPress · Log in