• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Digging the digital

  • /Now
  • Nieuw? Start hier
    • Blogroll
    • Tag Index
  • WordPress en Indieweb
    • WordPress en het indieweb
    • Hoe gebruik je IndieAuth met WordPress
    • WordPress en webmentions
    • WordPress en Micropub
    • WordPress en de Post Kind plugin
  • Notities
  • Bookmarks
  • Likes

Polisario

27 July 2005 by Frank Meeuwsen

Ben ik nu de enige die deze ochtend steeds zijn lach inhoudt als ik op het ochtendnieuws steeds het bericht hoor dat een nederlandse VN-gezant in de Westelijke Sahara gaat proberen de impasse te doorbreken tussen de Marokkanen en de Polisario? Bij dat laatste moet ik toch steeds aan iets anders denken!

Filed Under: punkeydotcom

Reader Interactions

Comments

  1. lijn says

    27 July 2005 at 3:59 pm

    Ik ben bang dat ik iets teveel afweet van de Westelijke Sahara om er nog bij in de lach te schieten. Maar die sketch is leuk 🙂

  2. Richard says

    30 July 2005 at 2:46 pm

    Bedoel je de poelifinario, bekend geworden dankzij Toon Hermans?

  3. mocro says

    11 October 2006 at 5:48 pm

    hamas hamas polisario aan de gas

Footer

Wat is dit?

Frank MeeuwsenDigging the Digital is de digital garden of commonplace book van Frank Meeuwsen. Onderwerpen variëren van indieweb tot nieuwsbrieven, bloggen, muziek en opvallende gebeurtenissen op het internet.

Meer Frank

Bloghelden - De definitieve geschiedenis van webloggend Nederland

On this Day

  • 6 years ago...
    • Podcast: State of Love and Trust
    • Bookmark: How To: Restart Your Camera in Mac OS X – Remkus de Vries
  • 7 years ago...
    • Webrings zijn een artefact uit de beg...
  • 16 years ago...
    • Twitter als volwassen marketingkanaal?
  • 17 years ago...
    • Een leger van sprekers
  • 21 years ago...
    • Stop Alien Abductions
  • 22 years ago...
    • Nog meer browserellende…
    • Bomalarm door Grand Theft Auto
    • Onze Taal op internet
    • Binaire meuk in mijn opstartscherm!
    • Bredase Trots! Boothbabe bij de E3
    • Kees Jansma en Duitsers
    • Out of touch management
  • 23 years ago...
    • Crash Different…
    • 3500 Euro binnengehaald voor het Koningin Wilhelmina Fonds
    • De Stem lost het netjes op
    • Tja…
  • 24 years ago...
    • About the Blogosphere
    • Webcammeke…
    • Toch nog een goede dag?

Archives

Copyright © 2026 · DTD Genesis on Genesis Framework · WordPress · Log in