• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Digging the digital

  • /Now
  • Nieuw? Start hier
    • Blogroll
    • Tag Index
  • WordPress en Indieweb
    • WordPress en het indieweb
    • Hoe gebruik je IndieAuth met WordPress
    • WordPress en webmentions
    • WordPress en Micropub
    • WordPress en de Post Kind plugin
  • Notities
  • Bookmarks
  • Likes

Snelheid!

12 January 2004 by Frank Meeuwsen

Ik begon net met de een na laatste download van mijn Battlestar Galactica DVD’s en het viel me op dat de snelheid ineens zo hoog lag. En ja hoor….bij xs4all hebben ze de snelheid al verdubbeld 🙂

Filed Under: punkeydotcom

Reader Interactions

Comments

  1. raoul says

    12 January 2004 at 8:33 pm

    hier nog steeds dezelfde snelheid

  2. raoul says

    12 January 2004 at 8:33 pm

    hier nog steeds dezelfde snelheid

  3. Janneman says

    12 January 2004 at 8:35 pm

    Ik zat me ook al af te vragen waarom ik ineens zo snel ga 🙂

  4. Janneman says

    12 January 2004 at 8:35 pm

    Ik zat me ook al af te vragen waarom ik ineens zo snel ga 🙂

  5. peter says

    12 January 2004 at 9:27 pm

    Ook ik moet nog even wachten. Ik ben al bijna weer fan van de KPN.

  6. peter says

    12 January 2004 at 9:27 pm

    Ook ik moet nog even wachten. Ik ben al bijna weer fan van de KPN.

  7. Mark says

    12 January 2004 at 9:56 pm

    Het is ongelovelijk..
    Ik zag een driecijferig getal dat met een “5” begon verschijnen in Grabit. Ik lig nu even op bed bij te komen.
    Fast ADSL heerst wel met dit soort snelheden !!

  8. Mark says

    12 January 2004 at 9:56 pm

    Het is ongelovelijk..
    Ik zag een driecijferig getal dat met een “5” begon verschijnen in Grabit. Ik lig nu even op bed bij te komen.
    Fast ADSL heerst wel met dit soort snelheden !!

  9. Mark Green says

    13 January 2004 at 10:53 am

    Wooooow! De Pr0n komt wel erg snel binnen 🙂

  10. Mark Green says

    13 January 2004 at 10:53 am

    Wooooow! De Pr0n komt wel erg snel binnen 🙂

  11. Rick says

    13 January 2004 at 11:39 am

    Volgens mij moet ‘de kabel’ eruit, lang leve ADSL!

  12. Rick says

    13 January 2004 at 11:39 am

    Volgens mij moet ‘de kabel’ eruit, lang leve ADSL!

  13. QB! says

    13 January 2004 at 7:01 pm

    Goh, las ik toch bij http://www.webwereld.nl dat de prijzen ook ongemerkt bij XS4ALL omhoog zijn gegaan….
    Soort van +RF op je abotje.

  14. QB! says

    13 January 2004 at 7:01 pm

    Goh, las ik toch bij http://www.webwereld.nl dat de prijzen ook ongemerkt bij XS4ALL omhoog zijn gegaan….
    Soort van +RF op je abotje.

  15. dennis says

    16 January 2004 at 7:08 pm

    Battlestar Gallactica? DVD ?
    Download?
    Na anderhalve week Taiwan maak je me nu jaloers
    Help Waar ??
    Dennis

  16. dennis says

    16 January 2004 at 7:08 pm

    Battlestar Gallactica? DVD ?
    Download?
    Na anderhalve week Taiwan maak je me nu jaloers
    Help Waar ??
    Dennis

Footer

Wat is dit?

Frank MeeuwsenDigging the Digital is de digital garden of commonplace book van Frank Meeuwsen. Onderwerpen variëren van indieweb tot nieuwsbrieven, bloggen, muziek en opvallende gebeurtenissen op het internet.

Meer Frank

Bloghelden - De definitieve geschiedenis van webloggend Nederland

On this Day

  • 4 years ago...
    • A Short History of iOS App Icons
    • Tweetdeck Goes Web Only
  • 5 years ago...
    • Shortcuts op je Mac
  • 7 years ago...
    • I’m in hiding
    • Maker Faire houdt op te bestaan
    • Bookmark: Crafting {:} a Life Unconference Day 1
    • Duxtape
  • 13 years ago...
    • De Incredible Leesmap #23
  • 16 years ago...
    • Hoe je een backchannel naar je hand kunt zetten
  • 21 years ago...
    • GTD add-in update and new magazine
  • 22 years ago...
    • Eco glass cleans itself with Sun
    • UniquePhones
    • IRC Images
    • Madness Combat 4
    • I know where Bruce Lee lives
    • Apple iTunes komt naar Europa!
  • 23 years ago...
    • aldus
  • 24 years ago...
    • midnightbliss.net
  • 25 years ago...
    • Bitmagic is niet meer…is dit
    • Koelman is op Femke :

Archives

Copyright © 2026 · DTD Genesis on Genesis Framework · WordPress · Log in