• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer

Digging the digital

  • /Now
  • Nieuw? Start hier
    • Blogroll
    • Tag Index
  • WordPress en Indieweb
    • WordPress en het indieweb
    • Hoe gebruik je IndieAuth met WordPress
    • WordPress en webmentions
    • WordPress en Micropub
    • WordPress en de Post Kind plugin
  • Notities
  • Bookmarks
  • Likes

Website te koop

31 May 2005 by Frank Meeuwsen

In de comments van de vorige mail staat een oproep van Mick, de eigenaar van Gotlost.nl. Hij heeft te weinig tijd om de boel te onderhouden en zoekt een geschikte koper. “Ik wilde vragen of hier iemand interesse heeft www.gotlost.nl + alles wat erbij hoort te kopen? AUB e-mailtje sturen naar of tekoop@gotlost.nl of naar mickbaggen@gmail.com alvast bedankt!” Dussss….bij deze. Wie interesse heeft, even contact opnemen met Mick

Filed Under: punkeydotcom

Reader Interactions

Comments

  1. Ibrahim says

    31 May 2005 at 4:41 pm

    Beste Blogger,
    Ik ben Ibrahim, de schrijver van “Belgische Weblog” die in 2 talen ( Nederlands en Perzisch ) verschijnt en ik zou willen voorstellen dat we elkaar steunen. Ik zou graag jullie links in mijn weblog zetten als jullie mijn link in uw weblog publiceren.
    Vriendelijke groetjes, Ibrahim
    Belgische Weblog ( http://ebrahim.iranian.be/ )

Footer

Wat is dit?

Frank MeeuwsenDigging the Digital is de digital garden of commonplace book van Frank Meeuwsen. Onderwerpen variëren van indieweb tot nieuwsbrieven, bloggen, muziek en opvallende gebeurtenissen op het internet.

Meer Frank

Bloghelden - De definitieve geschiedenis van webloggend Nederland

On this Day

  • 6 years ago...
    • Podcast: State of Love and Trust
    • Bookmark: How To: Restart Your Camera in Mac OS X – Remkus de Vries
  • 7 years ago...
    • Webrings zijn een artefact uit de beg...
  • 16 years ago...
    • Twitter als volwassen marketingkanaal?
  • 17 years ago...
    • Een leger van sprekers
  • 21 years ago...
    • Stop Alien Abductions
  • 22 years ago...
    • Nog meer browserellende…
    • Bomalarm door Grand Theft Auto
    • Onze Taal op internet
    • Binaire meuk in mijn opstartscherm!
    • Bredase Trots! Boothbabe bij de E3
    • Kees Jansma en Duitsers
    • Out of touch management
  • 23 years ago...
    • Crash Different…
    • 3500 Euro binnengehaald voor het Koningin Wilhelmina Fonds
    • De Stem lost het netjes op
    • Tja…
  • 24 years ago...
    • About the Blogosphere
    • Webcammeke…
    • Toch nog een goede dag?

Archives

Copyright © 2026 · DTD Genesis on Genesis Framework · WordPress · Log in